Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeTo tylko moje przypuszczenia, ale mo¿e D±browski wie "co¶" o tym silniku, czego nie wie nikt inny i dlatego postanowi³ go oddaæ Despresowi zanim by eksplodowa³. Ja te¿ wybra³bym silnik bez pi±tego biegu, zamiast silnika który mo¿e za chwilê pa¶æ :) Choæ zak³adam ¿e w takim rajdzie decyduj± trochê inne regu³y, umowy sponsorskie i inne beznadziejne zobowi±zania wobec producenta... szkoda.
OdpowiedzKolega "Ka³" widaæ ¿e nie ma bladego pojêcia o ¶ciganiu siê w rajdzie takim jak Dakar, nie wie nic o zale¿no¶ciach Orlen Teamu i wspó³pracy z fabryk± KTM czy o samej wspó³pracy w ramach zespo³ów. Gratulujê pomys³u, ¿e D±browski bêd±c poza pierwsz± 50tk± mia³by oddaæ "padaj±cy" silnik Despresowi walcz±cemu o zwyciêstwo.
OdpowiedzWyluzuj kole¶, rozmawiasz z ka³em. :D
Odpowiedz